Inbound Marketing – vzpostavite močne veze s svojimi strankami!

Kaj je Inbound Marketing? Priče smo spremembam, ki se iz dneva na dan dogajajo na različnih področjih našega življenja. V času epidemije je digitalni svet zelo hitro vstopil v naše vsakodnevno življenje in vanj vnesel veliko sprememb. Eden od segmentov, ki so zagotovo občutili tovrstne spremembe, so naše nakupovalne navade.

Z razvojom tehnologije smo začeli zanemarjati že uveljavljene taktike trženjske prodaje, kot so televizijske reklame, pošta, e-pošta in »hladni klici« ter odprli vrata novim digitalnim priložnostem.

Delujoča marketinška metoda, ki temelji na željah in interesih kupca in ponuja naše storitve novim, potencialnim in zainteresiranim strankam ter hkrati vzdržuje in neguje stike z obstoječimi, je Inbound Marketing. 

inbound marketing

KAJ JE INBOUND MARKETING?

Inbound marketing je tržna metodologija, ki se temelji na privabljanju želja vaših ciljnih strank tako, da jim sledi skozi ves proces od trenutka, ko prvič pridejo v stik z vašo blagovno znamko, do tega, da postanejo zveste stranke.

Inbound Marketing je posebej ustvarjen in distribuiran, tako da se vaše storitve prikažejo vašim sanjskim strankam! Moč Inbound Marketing leži v privabljanju kvalificiranih potencialnih strank, ki bodo od trenutnega potenciala dosegle zveste spremljevalce vaših storitev.

OD OBISKOVALCA DO SLEDILCA, KI NAM ZAUPA – TO JE INBOUND MARKETING

Vsak obiskovalec vaše spletne strani je vaša potencialna stranka. Predstavljamo vam štiri strategije, ki bodo vaše obiskovalce spremenile v navdušene stranke, ki bodo vaše storitve še naprej priporočale!

Štiri faze strategije Inbound Marketinga so:

  • S svojo vsebino privabite obiskovalce
  • Obiskovalce spremenite v potencialne stranke
  • Negovanje vodi do strank
  • Razveselite stranke

  1. Prvi korak je pritegniti ciljno publiko, to pa boste najhitreje dosegli s pisanjem blogov, ki bodo ponujali odgovore na njihova vprašanja. S pomočjo SEO pomagajte svojemu spletnemu mestu, da se uvrsti na prvo mesto v Googlu. Spletna stran, ki je vaša digitalna izložba in vaša identiteta ter družbena obvestila, ki vam omogočajo izmenjavo vseh dragocenih informacij. 
  2. Ko privabite obiskovalce spletnega mesta, je naslednji korak, da zberete njihove kontaktne podatke in jih spremenite v potencialne stranke. Ena od možnosti je “poziv k dejanju” – povezava, ki vaše stranke spodbuja k ukrepanju na vašem spletnem mestu. 
  3. Pomembno je ostati u stiku z svojimi strankami in uz pomoč CRMja vodite evidence o vseh stikih. 
  4. Zadnji korak je razveseliti stranke. Orodja, s katerimi lahko osrečimo stranko so: ankete, pametni pozivi k dejanju, pametna besedila in družbeno spremljanje

Vse zato, da bi stranke čutile, da jih vaše podjetje ne obravnava kot bankovec, ampak tudi kot človeka. 

ALI JE DANES INBOUND MARKETING RES POMEMBEN?

Preprosto povedano, Inbound Marketing ustvarja in deli uporabne in zanimive vsebine s potencialnimi in že uveljavljenimi strankami. Vabi jih v vašo miselnost in poslovno kulturo. Ta način komunikacije predstavlja popoln pristop k vašemu znanju, znanju in zgodbi. Tako uveljavljene kot nove stranke postanejo del poti vašega podjetja.

Ali vam je pomembno, da se obiskovalci vaše spletne strani ujemajo z opisom vaše ciljne publike? Ali je pomembno, da se odzovete na njihove želje in pritegnete njihovo pozornost? Potem bi lahko Inbound Marketing postal dober prijatelj vašega podjetja in vodil vašega k izostritvi vaših ciljev.