Spletni marketing | Osnovni elementi prodajno učinkovite spletne strani

Gradnja spletne strani je veliko lažja, če razumete kaj je tisto, kar bralce vabi k vaši spletni strani. Spletni marketing je igra znanja.

Če vam zasnovanje nove spletne strani, preko katere želite izvajati prodajo, predstavlja težave, vam bo v pomoč prišlo znanje o najpomembnejših elementih prodajno uspešne spletne strani.

Poglejte spodaj …

spletni maRketing

Predstavitev vaših izdelkov

Ko govorimo o predstavitvi vaših izdelkov na vaši spleni strani, pod to štejemo tudi predstavitev storitev. To dvoje lahko predstavljamo na naslednji način:

  • predstavitev izdelkov s pomočjo spletne trgovineProdukti se predstavljajo s pomočjo spletne trgovine – imajo namreč stalno ceno, ki se glede na kupca ne spreminja. Ko produkte predstavljate v spletni trgovini, maj predstavitev vključuje kratek opis izdelka. Dodate lahko celo mnenja kupcev.
  • predstavitev izdelkov s pomočjo pristajalne strani (landing page)Storitve se predtavljajo s pomočjo pristajalne strani. To je stran, ki jo bo obiskovalec najprej videl ob vstopu na vašo spletno stran.
    Pristajalne strani po vseh spletnih straneh, za spletni marketing izgledajo drugače.

    Predstavitve storitev se lahko lotite s pomočjo t.i. home sliderja (to je avtomatska spletna predstavitev, na katero napišete najosnovnejše informacije o storitvi).

Vedno morate pri predstavitvi produktov ali storitev upošteveti, da bo obiskovalec izvedel nakup samo, če presodi, da produkt ali storitev, ki jo ponujate, sam potrebuje.

Ključno je, da zato predstaviti tudi nekatere probleme, ki jih vaš produkt/storitev reši.

Prodaja na spletni strani Panheat.si – Sončna elektrarna

Na spletni strani Panheat.si (spodnja slika), pisci že dolgo strani zagotavljao uspehe s svojim urejanjem in optimizacijo. Poglejte primer dela spletne strani, kjer se prodaja sončna elektrarna. Spletno stran lahko preverite na povezavi.

Spletni marketing - Sončna Elektrarna

Elementi spletne strani za spletni marketing

Čeprav je predtavitev tega kar prodajate, uvrščena med najpomembnejše elemente spletne strani, je pomembno uporabiti tudi ostale, saj vam pomagajo pri:

  • samem delovanju spletne strani,
  • so v pomoč obiskovalcem in
  • vašo stran posredno uvrščajo višje na Googlovih rezultatih

Elementi spletne strani so v bistvu najpomembnejše stvari, ki jih vaša spletna stran mora vsebovati za doseg dobrih rezultatov. To so:

  • BlogKljub poudarjanju vrednosti, ki jo ima blog, tega še vedno veliko spletnih prodajalcev ne upošteva. Blog ima velike prednosti za vašo spletno stran. Ponuja namreč:
    –    vsebino, ki jo lahko optimizirate,
    –    vsebino, ki bo vaše bralce pritegnila k branju (SEO pravilo)
    –    možnost predstavitve produkta, storitve ali celo vašega podjetja

    Blog na primeru prispevka Zavarovanje terjatev na Prvafina.si

    Na spodnji sliki vidite del prispevka Zavarovanje terjatev iz spletne strani Prvafina.si. To je primer odlične uporabe bloga, pomaga namreč bralcem in potencialnim kupcem, ter služi kot optimizirana vsebina.

    Če je neka vsebina optimizirana, jo Google uvrsti višje na iskanih rezultatih. Na povezavi zavarovanje terjatev lahko pogledate kako izgleda dobro optimizirana blog objava.
    spletni maRketing - zavarovanje terjatev

  • Izjave strankNaslednji pomembnejši element za spletni marketing so izjave ali mnenja strank. Dodajanje mnenj vaših preteklih kupcev bo dalo vašim sedanjim kupcem vedeti, da vam je mar, kaj si mislijo in, da so pred njimi, ostali že izdelek kupili (in z njim bili zadovoljni).
  • Kontaktni podatkiKontaktni podatki vas ali vašega podjetja, bi vedno morali biti napisani ob vsebini (ali na koncu vsebine) na vaši spletni strani. To je pomembno predvsem zato, ker se v primeru vprašanj, bralec lahko obrne na najbližjo osebo (namesto, da bi npr. zapustil stran).

    Kontakte podatke lahko zato dodate v Header, Sidebar in Footer.

    Kontaktni podatki v Footerju na spletni strani Magus.si

    Na spodnji sliki vidite, kako je spletna stran Magus.si pod svojim prispevkom za bolečine v rami bralcem ponudila svoje kontaktne podatke. Ta del spletne strani se imenuje Footer, saj je na dnu spletne strani.

    Na povezavi bolečine v rami si lahko pogledate prispevek še sami, saj spletna stran tudi skrbno upošteva pravila spletme optimizacije.
    Spletni marketing - bolečine v Rami

  • GDPR in Cookie ConsentPreden pričnete z gradjo spletne trgovine, se zavedajte zakonov in pravil, i jih takšno podjethe mora upoštevati. Najpomembnejši takpen zakon (brez katerega spletne strani ne morete imeti) je GDPR in Cookie Consent.

    Najverjetneje ste za “piškotke” že slišali – praviloma bi se morali pojaviti na vsaki spletni strani. Zakon je namenjen varovanju osebnih podatkov. Brez GDPR Consenta (v Evropi) vaša stran NE more delovati, saj jo bo Google preprosto kaznoval.

Razširitev na različne spletne platforme

Spletne trgovine najslabše delujejo, če delujejo izključno iz ene same spletne (ali digitalne) platforme. Če recimo vaš posel poteka samo preko Google sletne strani, boste imeli veliko manj prometa, kot če posel razširite še na druge spletne platforme.

Platforme, preko katerih spletni trgovci najpogosteje delujejo (zraven Googla), so večinoma družabna omrežja:

  • Instagram
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube
  • Facebook

Razširitev na druge spletne platformena primeru Boniteta –  Ebonitete.si

Spletna stran Ebonitete.si je svojo prodajo brez ovir razširila še na dve drugi spletni platformi. Poglejte kako izgleda povezana spletna stran na povezavi boniteta.

spletni marKeting - boniteta

Oglaševanje se lahko (redkeje) razširi tudi na digitalne platfome (kot so npr. radio in televizijski oglasi). Na vašo spletno stran lahko dodate povezave na izbrane oglaševalne platforme, saj jih obiskovalci vaše spletne strani morda uporabljajo. Vse to vas lahko nauči seo tečaj ali pa, da si več preberete o tem kaj je optimizacija spletnih strani na MatijaZajšek.com.

Vel o elementih in gradnji uspešne spletne strani si poglejte spodaj:

Dodatne informacije: