IZVAJANJE DIGITALNEGA MARKETINGA AGENCIJE PJAGODIC: PRIMERI IZ PRAKSE
Marketinška agencija PJagodic skrbi za vrsto spletnih strani in družbenih kanalov različnih strank. Pri tem se držijo preprostega načela: storitve naj bodo celostne, takšne pa so lahko le, če na vsakem posameznem področju deluje strokovnjak.
Strokovnjaki na posameznih področjih predstavljajo mozaik storitev, ki jih na koncu v celoti ponudijo strankam, kar predstavlja nasprotje logiki zaposlovanja zgolj ene osebe, ki skrbi za vse in tako ne more kvalitetno zajeti oblikovanja grafične podobe, programiranja, prodajne strategije oz kampanje, vodenja profilov na družbenih kanalih in hkrati konstruktivno razmišljati o malenkostih, ki zares naredijo razliko.
Danes je sicer zaposlovanje zgolj ene osebe že skoraj v pozabi, v vzponu pa so marketinške agencije, ki pod svojim okriljem pokrivajo vrsto posameznikov, ki lažje, hitreje in učinkoviteje skrbijo za storitve in različnim podjetjem pomagajo na poti do uspeha na spletu.
VZPON MARKETINŠKIH AGENCIJ: INVESTICIJA, KI SE OBRESTUJE
Podjetja se navadno brez pomislekov odločijo za sodelovanje z marketinškimi agencijami, saj je prezenca na spletu v današnjem času nekaj samoumevnega in tako tudi zelo nujnega. Seveda je važna tudi agilnost, torej posodabljanje spletne strani in skrb za to, da so razna podjetja opažena še na drugih kanalih, npr. na Instagramu in Facebooku. Še vedno pa ena najbolj uspešnih strategij ostaja e-mail marketing, ki individualno pristopa do posameznikov.
Investiranje v marketinške agencije se torej ne le splača, ampak se tudi v precejšnji meri povrne in je nujnega pomena za vse tiste, ki v svojem podjetju za ustrezne marketinške pristope enostavno nimajo časa. Pravi koraki vodijo po poti do prepoznavnosti določene blagovne znamke, vendar je to šele začetek: ko določeno podjetje začne pridobivati na prepoznavnosti, se začne graditi most do posameznikov, ki jih ima določeno podjetje namen obdržati in kasneje tudi postanejo redne stranke. Cilj je, da nas spremljajo na vsakem koraku in da sčasoma njihovo število narašča: to se doseže z zaupanjem in neprestanim spremljanjem situacije ter ustreznimi marketinškimi strategijami.
SPLETNE STRANI IN DRUŽBENA OMREŽJA, KI JIH UREJA AGENCIJA PJAGODIC
Predstavljamo primere iz prakse: kako se upravljanja spletnih strani in družbenih kanalov loteva marketinška agencija PJagodic?
SPLETNA STRAN PODJETJA TEKSTIL.SI
Podjetje Tekstil je svojo spletno podobo v celoti prepustilo marketinški agenciji PJagodic, ki je zanjo na noge postavila spletno stran Tekstil.si in družbene kanale. S celotnim prevzemom digitalnega marketinga, vnaprej pripravljenih strategij in mesečnih objav (teksta, fotografij, grafične podobe) jim je uspelo povečati obisk spletne strani, na družbenih kanalih pa ustvariti močan doseg. Z doslednim ustvarjanjem spletne podobe so v posameznikih zgradili zaupanje.
VIZUALNO PRIVLAČNA SPLETNA STRAN BAUTA.SI
Pri znanem podjetju Bauta, ki nudi izdelavo skeletnih hiš, je na vrhu prioritet kvalitetna vizualizacija in pristen, natančen prikaz končnega izgleda. Tudi oni so se odločili izdelavo popolnoma nove in interaktivne spletne strani Bauta.si prepustiti marketinški agenciji PJagodic, ki je blagovno znamko na ta način uspela približati prav vsem generacijam. Kot skupen cilj so si zastavili prikaz skeletne gradnje in vseh prednosti, ki jih ta zagotavlja.
Poleg spletne strani je marketinška agencija prevzela tudi vodenje profilov na družbenih omrežjih Facebook in Instagram, ki sta ustrezni platformi za prezentacijo vseh podjetij, ki si želijo ne le biti dosledni, ampak tudi z vizualizacijo prikazati svoje storitve.
KAKŠNO ZGODBO NOSI PJCOFFEE.SI?
Odličen primer tega, da ob razvoju podjetja, določenega produkta ali storitve nikakor ne smemo pozabiti razviti in na pristen način prikazati zgodbo, ki jo nosi tisto, kar predstavljamo drugim, je kava PJ Coffee.
Nastala je pod okriljem agencije PJagodic kot njihov interni produkt, katerega podobo so ustvarili tako na spletni strani PJcoffee.si kot tudi na družbenih kanalih. Pohvalna je grafična podoba, topel pristop k prikazu zgodbe, ki jo kava nosi, zabavni in koristni blog zapisi, pozabili pa niso niti na e-mail marketing, ki toplino širi še do vsakega posameznika posebej. Skratka, za tiste, ki jim je kava zares blizu in se odločijo za PJ Coffee, je poskrbljeno v celoti.
OPTIMIZIRANA SPLETNA STRAN IN BLOGANJE NA KOZELJ.SI
Pri Hiši dobrih vin Koželj so se odločili svojo prepoznavnost ohranjati na dolgi rok in so v ta namen poleg rednega izvajanja kampanj in direktnega prikaza izdelkov posameznikov v roke vzeli tudi bolj sistematizirano bloganje. Odločili so se za optimizacijo določenih blogov in spletne strani Kozelj.si in s taktično potezo poskrbeli za organsko pridobivanje zaupanja potrošnikov, ki se odločajo za njihove produkte.