Organizacija dogodkov in prireditev za zaposlene

Tukaj je objavljenih nekaj nasvetov za vse, ki jih zanima organizacija dogodkov in prireditev za zaposlene, za poroke,….

Organizacija dogodkov in prireditev za zaposlene

Organizacija dogodka za zaposlene je v prvi vrsti odvisna od tega kaj želimo z nekim dogodkom oz. prireditvijo sploh doseči. Če je prvenstveni cilj dogodka preprosto zabava in druženje naših zaposlenih, nam seveda ne bo treba kaj drugega, kot poskrbeti za ozvočenje, najem prostora, morda bodo potrebni prireditveni šotori in to je to.

V kolikor pa nas za dogodek zanima tudi motivacija zaposlenih, ustrezen piknik prostor, oglaševanje same prireditve, konkretni primeri promocije takšnega dogodka in vse druge, spremljevalne reči, pa vam bodo spodnji nasveti in ideje, zagotovo prišli še bolj prav.

Medtem, ko se izlet oz. rojstni dan ali fantovščina organizira na povsem drugačen način, je treba vedeti, da ima organizacija dogodka za zaposlene ter celotna organizacija prireditve ključno razliko v tem, da mora biti namen organizacije dogodka, natančno specificiran, obenem pa tudi natančno določen sam potek nekega dogodka oz. prireditve.

Za to je za vsako organizacijo tovrstnih prireditev izjemno pomembna komunikacija, če pa nam budžet omogoča, pa si lahko za organizacijo prireditve za zaposlene, omislimo tudi hostese in pa, da je v sam dogodek vključena animacija.

Če bo naša prireditev za zaposlene vključevala če spremljevalne dogodke, kot so npr. seminarji in srečanja za zaposlene, je treba upoštevati, da bo takšna prireditev bolj učinkovita, če bo vključevala kakšne sproščujoče team building igre in zabavo, obenem pa še boljša, če bodo tudi same ideje za team building igre vključevale raznorazne namenske cilje. Miselne in ekipne, tekmovalne, team building igre so zato še najbolj pravšnje.

Organizacija dogodkov in prireditev za zaposlene pomembno vpliva tudi na to, da se krepi blagovna znamka podjetja – tako med samimi zaposlenimi, kot tudi izven samega dogodka, še posebej, če bo ozvočenje, lokacija za piknik prostor, hostese, dogodki za otroke npr. izražali vsebino dogodka, ki bo odmeval tudi širše med okolico. Če imamo na primer piknik prostor primeren v Ljubljani, bo seveda naš tovrsten dogodek, po vsej verjetnosti odmeval bistveno širše, kakor, če imamo najem dvorane organiziran nekje na zakotnem koncu Slovenije.

Ključno, da bo organizacija dogodkov in prireditev za zaposlene, uspešna, so animacija, promocija, najem prostora, najem ozvočenja ter super piknik prostor.

Organizacija porok

Pri organizaciji najrazličnejših dogodkov, še posebej izstopa organizacija poroke, pri tem pa imajo zaposleni predvsem vprašanja iz naslova bonitet, ki jih utegnejo dobiti v primeru poroke, od podjetja. Zaposlen ima pravico do plačane odsotnosti tudi zaradi lastne poroke, slednje pa določa zakon o delovnih razmerjih (1).

Sicer pa, če se zanimate za organizacijo poroke, več informacij najdete na agenciji www.koticekzaporoko.si.

Ureditev in organizacija poročnega cvetja in šopkov za poroko

Verjetno zdaleč najpomembnejša reč na poroki je ureditev poročnega cvetja in poročnih šopkov, saj ravno skozi poročno cvetje, dobiva poročni ambient celovito in enotno sliko organiziranega dogodka. Poročno cvetje in šopki so usklajeni tako v cerkvi, v kolikor gre za cerkveno poroko, poroni šopki so skladni za svate, za ženina in nevesto, enako usklajeno pa mora biti tudi organizirano poročno cvetje, dekorirano na mizah ter naprsni šopki in zapestnice, na dogodku samega slavja.

Eni največjih slovenskih specialistov za poročno cvetje so SanjskiŠopek.si.