|

Vztrajnost in motivacija – Zakaj se splača vztrajati?

Tukaj je objavljen prispevek na besedni zvezi vztrajnost in motivacija.

Vztrajnost in motivacijaMi je kar malo nerodno, ker je besedica vztrajnost v podjetništvu, še posebej pa pri marketingu (ki koraka v ospredju poslovnih procesov), tako zelo klišejsko izrabljena.

A vseeno, sem za tokratni zapis, skozi svoje lastno delo znova dobil potrditev, da konsistentnost in disciplina resnično štejeta (vsaj v spletni prodaji in marketingu, zelo).

Preden “namlatim” svoje razloge zakaj se splača biti vztrajen in kako povečamo možnosti, da bodo naše prodajne ekipe vztrajne, še besedica o tem, zakaj je ta preljuba vztrajnost tako “izrabljeno posiljena”.

Glejte še: vrhunska agencija za pripravo motivacijskih team building programov – ETC Adriatic.

.

Vztrajnost in motivacija

.

Biti vztrajen se lepo sliši. Zato, ker je vztrajnost sinonim za disciplino. In red.

Biti vztrajen se lepo sliši. Ker vztrajnost enačimo s pozitivnim pogledom na svet.

In biti vztrajen se lepo sliši zato, ker kdor je vztrajen, smatramo, da ne obupa. In, da je v njegovem krogu dobro biti, zato, ker bo “zanesljivo” prišel do cilja.

.

Resnični plusi vztrajnosti

.

Well… vztrajnost ima zraven teh, tudi druge vzgibe in pozitivne lastnosti.

Ki so, vsaj po mojem mnenju, še veliko bolj pomembni, očitni in “argumentirano uporabni”.

Dajmo o teh:

Samo vztrajen se bo prebil čez ovire na čistino in jasnost svojega dela in usmeritve..

.

Po zgornjem učinkovitost narašča s preprostostjo. Noro, ne?

Preverimo, če tole drži:

Na začetku (česarkoli se že lotimo in, če iz te dejavnosti še nimamo izkušenj), so vse stvari strahovito težke.

Dam primer osebne prodaje na terenu (ki je za mano cca. 15 let).

Ob obisku prve gospe, na vratih, s sesalcem v roki (karikiram, nisem delal za Kirby :)), ne vemo niti kako bi bilo najbolj modro sploh pozdraviti. Ne moremo imeti občutka, kaj reči, kako nagovoriti, kako postaviti kakšno vprašanje, kako priti do tega, da bomo na pravilen način sprejeti dlje od vhodnih vrat in kako sploh voditi pogovor, da se bo ta “prelevil” v nam dano priložnost, da naš produkt sploh smemo predstaviti.

Če se nam, po neki, Božji sreči, posreči, da nam je dana priložnost (ki je po prvem poskusu bolj ali manj zgolj rezultat sreče), da predstavimo produkt, je zelo dobro, če ne poznamo samo “tehničnih prednosti” produkta, ampak tudi sam prodajni nagovor.

Več kot bo za nami “tet in babic”, ki jim bomo govorili in predstavljali naš “sesalec”, boljši občutek bomo dobili, da tet in babic, sesalec sploh ne pritegne.

Vedno bolj kristalno jasno nam bo, da v bistvu pritegnejo njegove prednosti in rešitve, ki jih ta sesalec prinaša. In ne sam sesalec.

Ko pridobivamo občutek za izbor pravilnih besed, tona glasu, dinamike govora in še en kup posebnosti, sledi pridobivanje občutka za pravilen selling pitch.

Trenutek, ko je treba udariti po žogi in reči bobu bob.
Boste ali ne boste?

Vse pred tem je ogrevanje, flirtanje, koketiranje, profesionalnost in izkušnje.

Le te pa se pridobijo samo s kilometrino.

Vrnimo se zdaj na začetek zgodbice….

  • Ali je lažje na začetku (ko ne poznamo niti terena, niti naših ciljnih strank, niti produkta v nulo, še manj pa kako zaključiti prodajo)? ali je lažje temu, ki ima za sabo 333 zaključkov, 212.000 prevoženih kilometrov in 208 realizacij sesalcev?

Vztrajnost ni pomembna. Je ključna. 

Podam drugi razlog.

Samo vztrajen, ki se prebija čez ovire, kot vsi, ima sploh možnosti, da pride na čistino in uvidi jasno sliko.

Poglejte,….

“Ne vztrajen” iz zgornjega primera, ne najde niti hiše in ulice, kjer živi preljuba babica, potencialni kupec novega sesalca.

Vztrajen je skozi leta svojega dela, morda prišel do spoznanja, da se prodaja sesalcev direktno na domu, sploh ne splača. Da gre preveč časa in preveč stroškov.

Da je morda bolje, če povabi babice z neko dobro nagradico v kakšno fajn gostilnico (znano?) in tam “obdeluje” 23 potencialnih kupcev. Četudi proda samo enega.

Bolje prodan en tako, kot 23 posamičnih razlag in 23 krat opravljenih žnj kilometrov.

Doktorji specialisti tudi ne postanejo tako, da obiskujejo samo študij splošnega zdravnika.
Če je želja nekomu postati splošni zdravnik, obiskuje program medicine na splošno.

Če je želja nekomu postati specializirani ortodont, pa tak študij vzame 9 let (vsaj tako mi je povedala otrodontka, ko sem peljal hčerko k njej na obisk :)).

Naredim zaključek za besedi vztrajnost in motivacija.

Bodite vztrajni. A naj vztrajnost ne pomeni samo, da “ste zraven”.

Bodite vztrajni v svoji aktivnosti.

.

“Če vztrajno 18 let hodim na fitnes in tam eno uro sedim na klopci in gledam, spijem kofe in se pogovarjam o politiki in vremenu, sigurno ne bom po 18 letih Švarci”.

.

Če 18 let vztrajno nekaj počnem, Bog ve….

Go for it.
Zaslužite si.

 Oznake besedila: Vztrajnost in motivacija

Similar Posts