Optimizacija spletnih strani kot način brezplačnega oglaševanja

Seveda večino podjetnikov (če ne kar vse) zanima, da za svoj denar dobijo največ, saj je to eno izmed osnovnih poslanstev podjetništva nasploh, a, ker, še posebej na internetu obstaja nešteto različnih možnosti, da izboljšamo svoje poslovanje, smo spodaj v goste na našo stran, dobili avtorje katerim je optimizacija spletnih strani kot način brezplačnega oglaševanja, osnovno vodilo spletnega dela, že vrsto let.

Optimizacija spletnih strani kot način brezplačnega oglaševanjaOptimiziranje spletne strani je postopek, ki omogoča, da posamezna spletna stran dosega boljšo pozicijo v iskalniku Google. Za tega pa vemo, da že vrsto let, prednjači pri pritegovanju spletnega prometa.

Zato je ključno, da na internetu dosegamo maksimalno dobro pozicijo v svojo spletno stranjo – seveda na nam želene ključne besede.

Optimizacija spletnih strani kot spletni marketing z metodo brezplačnega oglaševanja 

Predvsem za mlada podjetja in začetnike, t.i. start up podjetja, tudi v gradbeništvu in drugod velja omeniti, da je promocija njihove dejavnosti na začetku ključna za njihov poslovni uspeh, seveda pa na tem mestu največjo vlogo igra tudi internet, saj danes internet uporablja na planetu že čez 5 milijard uporabnikov, uporaba spletna pa se iz dneva v dan še bolj zliva v vse sfere našega poslovnega okolja.

Za začetnike in mlada podjetja je nemalokrat zato ključno, da na začetku svoje poti in trženja svojih storite, najdejo vzvode na internetu, ki omogočajo promocijo, oglaševanje in trženje njihovih storitev, ki je stanejo denarja, temveč zahtevajo le čas za to, da dobimo prve obiskovalce na svojo spletno stran (če jo seveda že podjetnik ima). Hkrati ni narobe, če se na področju spletne promocije in trženja preko interneta, podjetje obrne za posameznike, strokovnjake za digitalni marketing, ki imajo izkušnje iz marketinga in prodaje na spletu, saj je med možnostmi trženja na spletu toliko opcij, da se brez ustreznega vodenja ali vsaj pogovora z izkušenimi spletnimi strokovnjaki, lahko začetnik na spletuu zelo hitro izgubi v testiranju in preizkušanju vseh nasvetov, rezultatov iz interneta pa ni nobenih.

Spletni marketing omogoča različne opcije internetnega trženja, od bloganja, optimizacije spletnih strani, udeležbe na delavnicah in tečajih, ipd…

Medtem, ko je kar najboljše pozicije mogoče dobivati preko googlovega plačljivega oglaševanja (adwords), se je izraz optimizacija spletnih strani, prijel predvsem pri tistih, ki se zanimajo za brezplačno oglaševanje preko spleta.

Za razliko od adwordsev, kjer je za večjin in boljšo vidnost potrebno investirati denar (za zakup ključnih besed), velja pri spletni optmizaciji kot neplačljivi (torej brezplačni) metodi za povečevanje obiska na našo spletno stran, da je zanjo potreben čas.

Včasih tudi leto ali več – še največkrat pa je tako kot pri plačljivih kampanjah. Dokler v plačljivo oglaševanje vplačujemo, so rezultati. Ko odnehamo, je tudi z rezultati konec.

Enako velja pri brezplačnem seo nastopu – dokler na njem delamo so rezultati. Ko odnehamo, tudi SEO gre navzdol.

Optimizacija spletnih strani in zakonitosti, ki veljajo na njenem trgu, se nenehno spreminjajo… lahko bi rekli, da se zaostrujejo in nadgrajujejo.

Najpomembnejši elementi optimizacije spletne strani

Če je še pred leti veljalo, da je mogoče s spletno optimizacijo dosegati dobre rezultate, z manj napora, je danes za odlično spletno optimizirano stran, potrebno upoštevati kar nekaj dejavnikov. Med njimi so najpomembnejši nalsednji:

  • meta opis mora biti napisan unikatno
  • naslov vsebine za splet mora vsebovati izbrano ključno besedo
  • ključna besedna se mora ponoviti v tektsu ravno dovolj krat (0,5% do 2%)
  • optimizirati je potrebno slike (alt tags)
  • v spletno vsebino je potrebno vključiti čimveč drugih virov (tematsko sorodnih in avtortativnih)
  • vsebino je potrebno čim bolje strukturirati
  • vsebina mora biti uporabna in koristna
  • hitrost nalaganja spletne strani mora biti čim krajši
  • spletna stran mora biti prilagojena prikazu na mobilnih telefonih in tablicah

Video: SEO za začetnike