GOOGLE ADS – KAKO ZAČETI? 3 NASVETI ZA ZAČETEK GA KAMPANJE

GOOGLE ADS – KAKO ZAČETI? 3 NASVETI ZA ZAČETEK GA KAMPANJE

Ali se vam zdi, da so Google Ads samo “za programerje”? Da se gre za preveč komplicirano zadevo in se bojite, da se boste v množici dat izgubili? V tem članku vam bomo predstavili, kako enostavno začeti z orodjem Google Ads, ki vam bo pomagalo predstaviti vaš biznis še večjemu številu potencialnih strank.

Google Ads

GOOGLE ADS – ALI JIH SPLOH RABITE?

Spletno oglaševanje (Google in facebook oglaševanje ter oglaševanje na LinkedInu, Instagramu in drugih platformah) ni nujno  potrebno za vsa podjetja. Vprašati se morate, zakaj želite oglaševati – ali bi radi povečali prepoznavnost podjetja? Povečali prodajo? Predstavili en konkreten izdelek / dogodek? Glede na to kakšno dejavnost bi radi oglaševali, se morate odločiti za posamezno platformo. Google je orodje, ki ga vsi uporabljamo. Za razliko od Facebooka ali Instagrama pa od Googla želimo dobiti na podlagi ključnih besed informacije ali konkretne izdelke. Enostavno – na Googlu “iščemo”, na Facebooku in drugih socialnih omrežjih “se zabavamo”. Torej če je vaša želja kaj prodati, potem pa je Google ta prava platforma za vas in orodje Google Ads vam bo pomagalo.

 

KAKO ZAČETI S GOOGLE ADS – KAJ MORATE NAREDITI?

Kot prvo, narediti morate svoj GoogleAds account. Da to sploh lahko počnete, morate imeti Google račun (email) in spletno stran. Vaša spletna stran naj bo profesionalna, enostavna za navigacijo – skratka taka, iz katere lahko kaj prodate. Vaš cilj ni, da samo spravite traffic v vaše spletno mesto, kar v resnici želite je, da ljudje, ki zaredi Google Ads pridejo gor, nekaj kupijo, ali vas kontaktirajo. 

Google Ads ponuja dve možnosti računa. Smart mode in Expert mode. Google vam bo avtomatsko ponudil na začetku Smart mode. Če pa ste profesionalni tržnik, lahko preklopite na način Expert Mode že na začetku ali tudi kasneje.

KAJ JE GOOGLE ADS KAMPANJA? (GOOGLE ADS CAMPAIGN)

Google Ads ponuja sistem za plačevanje na klik (PPC – pay per click) za oglaševanje na straneh z rezultati iskalnikov (SERP) v Googlu. To so kampanje, ki se uporabljajo za organizacijo skupin podobnih oglasov. V vašem računu Google Ads lahko hkrati vodite eno ali več kampanj. Prednost tega, da lahko strukturirate kampanje je, da lahko ciljate različne ciljne publike (boljša  personalizacija). Ne pozabite testirati!

Če rabite s Google Ads pomoč, vam z veseljem ponudimo naše znanje in izkušnje!