Položaj v iskalniku: Kako vam tematska avtoriteta lahko pomaga

Vpliv tematske avtoritete na položaj v iskalniku je precej logičen. Razmislite o svoji poti kupca. Želite najti dober izdelek ali storitev, ki vam je tudi všeč. Morda se morajo vrednote blagovne znamke ujemati z vašimi. K položaju v iskalniku močno prispeva optimizacija vaše spletne strani, kamor pa sodijo tudi dobro napisani članki, kvalitetne strani s ključno besedo in še marsikaj.

Pred nakupom se najverjetneje odpravite v Google – a tudi če se ne bi, bi pred nakupom iskali verodostojnost. Brez Googla bi morali pridobiti priporočila od prijateljev ali pa bi morali skočiti v trgovino in se pogovoriti s svetovalcem. Postavljali bi vprašanja in ocenili, ali izdelek ali storitev izpolnjuje vse, kar potrebujete. Verjetno bi želeli vzpostaviti odnos in preveriti, ali zaupate osebi ali podjetju, da bo zagotovilo vse, za kar mu nameravate plačati. Če bi se odločali med dvema prodajalcema, bi vas morda prepričala bolj strastna oseba ali podjetje, ki temelji na vrednosti.

Tematska avtoriteta vam omogoča, da to izkušnjo zagotovite tudi na spletu. Predstavite vse razloge, zakaj bi nekdo moral kupiti pri vas. Če poveste vse, kar govori vaš konkurent – in še nekaj več – in ste ustvarili različne vrste vsebin, ki nagovarjajo vaše občinstvo (videoposnetki, vodiči itd.), bo vaše spletno mesto začelo izgledati bolj avtoritativno in uporabno. Zakaj bi Google dajal prednost konkurenčnemu spletnemu mestu, če meni, da ima vaše spletno mesto več uporabnih informacij?

Zapomnite si eno ključno stvar: ko gre za položaj v iskalniku Google in pridobitev naklonjenosti algoritma, morate v vsebini uporabljati ključne besede. Ker je vaša strategija osredotočena na ustvarjanje visoko kakovostnih člankov, morate biti še posebej previdni pri ključnih besedah.

Slika predstavlja računalnik, na katerem je prikazana prva stran iskalnika Google. Preko iskalnika se slika navezuje na članek položaj v iskalniku.

  1. Raziščite svojo temo

Preden lahko zgradite svojo strategijo vsebin, morate raziskati svojo temo. Iščete iskalne izraze, ki jih vaši kupci vpisujejo v Google, da bi rešili svoje težave.

Pri tem se lahko obrnete na orodja za ključne besede, kot je Mozov raziskovalec ključnih besed. Vnesite ključno besedo (ali svojo temo) in si oglejte, kaj se vam še predlaga. Natančno boste ugotovili, kateri izrazi se iščejo v Googlu, zato jih lahko uporabite v svoji vsebini in si zanje pridobite uvrstitve.

 

  1. Ustvarite stebre in grozde

Ko raziskujete svojo temo, načrtujte vsako posamezno vsebino, ki jo želite ustvariti, na podlagi tega, kaj vaše občinstvo išče ali išče.

  1. Ključne besede prikažite na stebre z uporabo analize SERP

Pri kartiranju ključnih besed zlahka domnevamo, da vsaka ključna beseda potrebuje svojo stran.

 

  1. Pišite visokokakovostno in dobro raziskano vsebino

Pri načrtovanju vsebine poiščite priložnosti za pisanje kakovostnih, dobro raziskanih člankov v dolgi obliki, namesto da jih poskušate objaviti čim več.

Namesto da napišete dva članka, razmislite o pisanju enega bolj poglobljenega članka.

Poanta je, da več člankov ne pomeni nujno višjo uvrstitev. Ko gre za tematsko avtoriteto, želi Google predstaviti dobro napisane članke, zato morate imeti za dober položaj v iskalniku poglobljene in dobro informirane članke.

 

  1. Delite jih s svojim občinstvom

Ni vam treba čakati na prvo mesto na strani, da bi si vaš članek ali stran ogledale oči. Delite ga s svojim občinstvom, uporabite družbene medije in vsebino predstavite svojim naročnikom prek e-pošte. Poskusite ponovno uporabiti vsebino in ustvariti videoposnetke.